Sevgi Mesajları  Avni Cebeci Bir kez daha anladım sen bu kirli dünyaya fazla geliyosun, dünya çok kirli ferdi baba 04-05-2019 23:45:36  Sevgi Mesajları  Hakan Tarkan Alemin kralı Ferdi Baba, Senin gibisi gelmez bi daha.. 04-05-2019 23:45:36  Sevgi Mesajları  Süleyman Demircan Ferdi baba bi eşin yok koca dünyada Allah uzun ömürler versin saglikla birlikte sana 03-05-2019 22:45:36  Sevgi Mesajları  Dolunay DEMİR Hayat boş Ferdi Baba dinle kendine gel 02-05-2019 22:35:36  Sevgi Mesajları  Alp türker biz seni şimdi sevmedikki baba biz seni ezelden ebede sevdik baba ... 02-05-2019 22:19:36  Sevgi Mesajları  Zeki Turgut Çok temiz, çok efendi, eşsiz bir insan ve eşsiz bir ses. Allah saklasın 02-05-2019 21:19:36  Sevgi Mesajları  Mustafa Tosun Ferdi babaaa seninle büyüdüm baba. Tek isteğim seni 1 kere olsun görebilmek baba. Allah sana uzun ömürler versin ellerinden öpüyorum babaa 02-05-2019 20:19:36  Sevgi Mesajları  Mehmet Seymen Rabbim şifa uzun ömürler versin Ferdi abi 01-05-2019 20:19:36  Sevgi Mesajları  Sebahattin Akdağ sene 1988 de ceza evideyken dinlerdim ve sene 2019 hala dinliyordum değişen tek şey yaş landım... 01-01-2019 20:19:36  Sevgi Mesajları  Fuat Yagmur Of Ulan of Ferdi Tayfur, derbeder hayatimin tek tesellisiydi... 01-01-2019 20:19:36

Ferdi Tayfur'un 3. Kitabı Kitapçılarda Yerini Aldı

  • Tarih: 2013-04-08 00:22:57
  • Yazar:

Ferdi Tayfur'un 3. Kitabı Kitapçılarda Yerini Aldı


Ferdi Tayfur'un merakla beklenen kitabı "Bir Zamanlar Ağaçtım"  Tüm Kitapçılarda...

Bu Haber 2404 Defa Okundu ve 24 yorum eklendi.
Eklenme Tarihi : 2013-04-08 00:22:57

Susmanın gizemi hem olumluluk hem de olumsuzluk barındırabilir. 'İnsanın salt kendine yalan söyleyemeyeceğini' düşündüğümüzde, Bir Zamanlar Ağaçtım anlatısında Ferdi Tayfur'un bu yalansızlığı kimi öfkeyle, kimi hüzünlü bir gülümsemeyle yaşadığını düşünüyoruz. Kendi dünyasıyla doğayı birleştirip, doğru ve yanlışların altını çizerek akan, yüreğe işleyen bir çalışmaya imza attığını söyleyebiliriz. 

Zamanı yenen sanat her zaman yaşamalı. Çünkü akıp giden zamanı tek durduran gücün sanat olduğu, insanın var oluşundan bu yana duruşuyla kendini kanıtlamıştır. An'lık çıkarların sanal coşkusunu yaşayanlar kaybolup giderken, kötülüğün iyilik karşısındaki zavallılığı, o sıradan diyebileceğimiz insanların adsızlığı sanat aracılığıyla taşınmaktadır yarınlara. 
Ferdi Tayfur, magazin dünyasının o yıkılası yanına tanıklık etmiş birisi olarak, o acımasızlığı vurgularken, yaşamın bütününü de gözden ırak tutmuyor. 

İSTATİSTİK

  • 629
    okunma
  • 1
    yorum

ARKADAŞLARINLA PAYLAŞ

DESTEK OLUN




Ferdi Tayfur Resmi Sitesi - Ferdi Tayfur'un 3. Kitabı Kitapçılarda Yerini Aldı
Okuyucu Yorumları

Toplam 24 yorum eklendi.






   
Ferdi Tayfur'un Son Kitabı Paraşütteki Çoçuğu Aldınızmı?

Evet, aldım
Hayır, almadım
Almadım Alıcam



Sonuçlar
Anketler

Toplam Oy 40312